جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان

به جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید

50 مدل تونیک مجلسی و خانگی ویژه تابستان 99 - 2021


برای دوخت تونیک از انواع پارچه های حریر و گیپور و پارچه های نخی و … استفاده می شود و بهتر است شما چند طرح تونیک را در کمد لباس تان داشته باشید تا برای رفتن به مهمانی ها و مجالس کوچک و دورهمی ها به مشکل نخورید. در ادامه تصاویری از انواع مدل تونیک۹۸ را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید بهتر است به همراه تونیک از اکسسوری مناسب نظیر کمربند و گردنبند و … خانم های لاغر و دارای اندام ظریف نیز بهتر است از تونیک های یقه باز استفاده نمایند. توجه داشته باشید که تونیک های کلوش نیز برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

تونیک یقه دار: اغلب تونیکهایی که در بازار موجودند، یقه دارند و شکل یقه هم معمولا گرد، هفتی، آرشال، ایستاده و… است که بسته به سلیقه و علاقه خودتان میتوانید مدل خاصی را بپسندید. مدل گشاد: اگر به راحتی لباس حین پوشیدن آن علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما خرید تونیک گشاد میباشد. جنس آن هم معمولا لخت و نرم میباشد که چینهای زیادی بر روی آن طراحی شده است. قابلیت استفاده در انواع مهمانیهای رسمی و غیررسمی.

اینکه طرح پوشاک انتخابی شما چهارخانه یا گلدار باشد. مسئلهای شخصی است و به انتخاب شما بستگی دارد. منتهی در سخنی کلی میتوان گفت که اگر چاق هستید، از خرید پوشاک با طرح افقی پرهیز کنید اگر هم لاغر هستید، لباس با طرح افقی بخرید. پس طرح عمودی برای چاقها بله، اما برای لاغرها خیر. 3. به اندازه بودن تونیک دقت داشته باشید. چون قرار است از آن در مهمانیهای رسمی هم بهره ببرید. پس سرشانه، کمر، دور باسن و بلندی آن دقیقا باید فیت بدن شما باشد تا به اصطلاح به تنتان زار نزند!

راهنمای خرید اینترنتی انواع تونیک زنانه ارزان به همراه نکات مهمی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. محال است که خانم باشی و به زیبایی تیپ و استایل خود اهمیت ندهید، چون از قدیم الایام تا به امروز همواره بانوان، سردمداران زیبایی بوده و هستند. به عبارت بهتر چون جنس مونث زیباست، زیبایی را هم دوست دارد و تمایل او همواره به زیبا دیده شدن، میباشد. تولیدکنندگان پوشاک زنانه، به دنبال تقاضای بالای مشتریان، سعی دارند که از بهترین جنسها برای تولید انواع لباسها همچون مانتو، شلوار، تونیک زنانه، روسری و…

در واقع تونیک لباسی شبیه به بلوز است، منتهی مقداری از آن بلندتر که باسن و یا حتی رانها را پوشش میدهد. امروزه تنوع این پوشش به حدی بالاست که بسیاری از طراحان مد از آن به عنوان محبوبترین پوشش در بین خانمها یاد میکنند. نوع آستین این لباس هم به سلیقه فرد بستگی دارد که در سه نوع کوتاه، بلند و سه ربع در بازار موجود میباشد. شکل ظاهری تونیک هم گشاد است و حالت افتادهای دارد و در طراحی آن هم از انواع جنسها استفاده میشود.

حال بلوز زنانه لباس گشاد یو تنگی است که معمولا آستین کوتاهی دارد و تا بالای باسن را پوشش میدهد. شکل یقه در بلوز حالت گرد و هفتی دارد، اما در شومیز معمولا مانند کراوات و یا سایر مدلها میباشد. در تونیک زنانه هم انواع مختلف یقه برگردان، گرد، خشتی و هفتی طراحی شده است. در مهمانیهای رسمی هیچگاه تونیک با یقهی خیلی باز را نپوشید. عزیزان سعی نکنید که از تونیک به عنوان یک پیراهن زنانه بهره ببرید.

و بالعکس زیبا دیده شوید. 4. اگر به پیراهن یا تونیک زنانه با آستین مچی علاقه دارید، میتوان گفت که تصمیم درستی گرفتهاید چون این مدل از آستینها بسیار مورد توجه خانمها میباشد. 5. داشتن دکمه یا عدم وجود آن هم کاملا اختیاری است. البته برای راحتی بیشتر شما مدل بدون دکمه بهتر خواهد بود. وگرنه زیبایی تونیک دکمهدار بیشتر است. 6. حتما قبل از خرید لباسهایی با قد بلند، از مدل اندامتان باخبر شوید تا بتوانید متناسب با آن، یک تونیک خاص را بپسندید و خریداری کنید.

در دمای کمتر از ۴۵ درجه سانتی گراد شسته شود. الیاف به کار رفته سازگار با پوست. از سفید کننده ها استفاده نشود. در دمای ۳۰ درجه شست و شو دهید. در دمای ۳۰ درجه شست و شو دهید. جنس نخ ویسکوز است. در دمای ۳۰ درجه شست و شو دهید. جنس نخ ویسکوز است. در دمای ۳۰ درجه شست و شو دهید. در دمای ۳۰ درجه شست و شو دهید. امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تونیک زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.



موضوعات: اخبار عمومی,
برچسب ها: مدل تونیک زنانه , تونیک حریر ترک , مدل تونیک حریر , خرید تونیک زنانه , انواع تونیک , مدل تونیک مجلسی , مدل تونیک شیک , مدل تونیک دخترانه شیک , انواع مدل تونیک , تونیک حریر ,
[ بازدید : 988 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 29 خرداد 1400 ] [ 21:15 ] [ Starshine ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]