جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان

به جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید

رضایی کوچی: تسریع در واکسیناسیون در اولویت کاری دولت سیزدهم باشد


رئیس دولت مدنی کنگره خواستار خارج شدن از تولید واکسن فصل 13 و واکسیناسیون عمومی با اولویت شد. به گفته محمدرضا رضایی کوچی ، فرمانده مجله رز ، نماینده سال در مجلس سنا ، جلسه علنی امروز پارلمان در مجمع گفت: “در عرصه بین الملل ، با رهبری جسورانه آیت الله خامنه ای ، سلطه …

رضایی کوچی: تسریع در واکسیناسیون در اولویت کاری دولت سیزدهم باشد https://rosemag.ir/2021/07/26/رضایی-کوچی-تسریع-در-واکسیناسیون-در-اول/ مجله رز Mon, 26 Jul 2021 11:02:16 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/07/26/رضایی-کوچی-تسریع-در-واکسیناسیون-در-اول/ رئیس دولت مدنی کنگره خواستار خارج شدن از تولید واکسن فصل 13 و واکسیناسیون عمومی با اولویت شد. به گفته محمدرضا رضایی کوچی ، فرمانده مجله رز ، نماینده سال در مجلس سنا ، جلسه علنی امروز پارلمان در مجمع گفت: “در عرصه بین الملل ، با رهبری جسورانه آیت الله خامنه ای ، سلطه …

رئیس دولت مدنی کنگره خواستار خارج شدن از تولید واکسن فصل 13 و واکسیناسیون عمومی با اولویت شد.

به گفته محمدرضا رضایی کوچی ، فرمانده مجله رز ، نماینده سال در مجلس سنا ، جلسه علنی امروز پارلمان در مجمع گفت: “در عرصه بین الملل ، با رهبری جسورانه آیت الله خامنه ای ، سلطه ، ایران و حرف رفتار سلطه جویانه را تغییر داد. امروز ، ما توجه ایران را تشخیص می دهیم که هیچ محدودیتی در زمین وجود ندارد ، بلکه یک نقش منطقه ای در حمایت از امت اسلامی است.

وی افزود: “با توجه به امنیت داخلی ، قدرت خارجی ارزش آن را به عوامل بیرونی بالقوه رهبران نظامی رشیدی رهبر بالینی می دهد که تحت حوصله و حمایت ایران از حاج قاسم سلیمانی قرار دارند.” عراق و ایران ، در لبنان و فلسطین به عنوان یک اسلامی ، اما مشکل این است که آنها باید در تأمین بازارها و صادرات در این کشورها شرکت کنند؟ ضروری است که آتش در زمینهای این بازارها شرکت نکرده باشد ، اما فروش هنر کمی در نیروی کار دانشکده بیکار است.

مردم سال آنها گفتند: “اگر پیشرفتی حاصل نشود که بورجاس این همه پول تأثیرگذار است ، این حداقل استفاده از اقتدار بین المللی در ایران است. ما در یک سری تجارت بین المللی هستیم ، اما من نمی دانم رهبر اقتدار و شأن تأثیر آن بر ایران ؛ در غیر این صورت ، من مصوبه ای از شورای اسلامی ایران را نمی بینم.

در ابتدا ، Axiomatum کمیسیون قانون مجلس ، و عملکرد دولت در واکسیناسیون عمومی تاج ، و نه شأن این ملت را ارزش داد ، پروردگار ، که تحریم ها با مانع قانونی برای تهیه واکسن ایجاد نشده است ، اما نه بد ، برای پاسخگویی به نیازهای از دست رفته پایان دوره خدمات باید زمان پاسخگو نیست ، دولت انتظار دارد که 13 تولید واکسن داخلی و تسریع در واکسیناسیون را در اولویت قرار دهد.

و او گفت ، “قطع برق اخیر ، و باعث خسارات آشکار و پنهان بسیاری شده است. در مواد 48 و 50 و 6 برنامه توسعه ، این شورا ، وقایع آینده در مورد نیاز برق خارج از زمین را پیش بینی کرد ، و “اضافه شده است 5000 مگاوات به ظرفیت تولید برق سالانه است.” “به عنوان ثروت خود ، و قدرت های اجرایی نیز دیده شده است ، اما وزارت نیرو وظایف خود را انجام نداده است. وزارت نیرو و 100000 میلیارد تومان در سال در تولید برق در کشور با مصرف سوخت بدون صرفه جویی ، اما ظرفیت توسعه برق را دارد.

رضا کوچی گفت: “در سال 1998 ، در اوج مواجهه با تخلفات وزارت نیرو و دولت مدنی در باتلاق ها و رودخانه های کمیسیون تا زمانی که اگر تهدیدهای کمیسیون جدی گرفته شده بود ، کشور ما مشکل کمبود آب. “

در کمیسیون حقوقی Axiomatum کمیسیون قانون گفت: “در بین دو وزیر از 11 تا 12 دولت در مورد مسئله ادامه مسکن برای 5 سال. کشور نیاز به افزایش تولید مسکن دارد. ما همیشه به تولید سالانه یک میلیون مسکن با توزیع مناسب. کمبود مسکن نداریم و امروز با مشکل کمبود مسکن که در خانه های مجلل خالی دیده می شود. و به دلیل عملکرد دولت 11 و 12 دولت فعلی مسکن در کشور.

وی می افزاید: “ما معتقدیم که این کار درگیر جنگ اقتصادی است. اگر دولت تحریم های شدید است ، تصمیم گیری را آسان نمی کند. در گذشته ، به همان اندازه که آنها به کشورهای دیگر انتخاب شده باشند و در اینجا به دنبال آنها باشند ، ما برای استفاده در رابطه با تحریم ها مقاومت خواهیم کرد ، اما دولت ها ، علی رغم هشدارهای کمیسیون ، Aliorumque از شهروندان ، به این موضوع توجه نکنند و همچنین تشکیلات ایران بدون عبور از جاده انجام شده است ، و این خطایی است که نمی تواند برای او ارسال شود.

پیام آخر


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 8:30 ] [ Starshine ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]