جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان

به جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید

آخرین خبرها از واکسن‌های ایرانی کرونا / “میلاد نور” در آستانه اخذ مجوز تست انسانی


دبیر کمیته علمی ستاد ملی شکوه با اشاره به مجوزها و آزمایشات بالینی واکسن های Glory ایران و اعلام کرد که تولید واکسن مربوط به وزارت دفاع به نام “میلاد لیس” گفت: “این واکسن وارد دوره مطالعات انسانی نخواهد شد “. است. در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مصطفی غانم گفت آخرین اخبار …

آخرین خبرها از واکسن‌های ایرانی کرونا / “میلاد نور” در آستانه اخذ مجوز تست انسانی https://rosemag.ir/2021/01/27/آخرین-خبرها-از-واکسن‌های-ایرانی-کرونا/ مجله رز Wed, 27 Jan 2021 05:05:54 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/01/27/آخرین-خبرها-از-واکسن‌های-ایرانی-کرونا/ دبیر کمیته علمی ستاد ملی شکوه با اشاره به مجوزها و آزمایشات بالینی واکسن های Glory ایران و اعلام کرد که تولید واکسن مربوط به وزارت دفاع به نام “میلاد لیس” گفت: “این واکسن وارد دوره مطالعات انسانی نخواهد شد “. است. در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مصطفی غانم گفت آخرین اخبار …

دبیر کمیته علمی ستاد ملی شکوه با اشاره به مجوزها و آزمایشات بالینی واکسن های Glory ایران و اعلام کرد که تولید واکسن مربوط به وزارت دفاع به نام “میلاد لیس” گفت: “این واکسن وارد دوره مطالعات انسانی نخواهد شد “. است.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مصطفی غانم گفت آخرین اخبار در مورد واکسن های تاج در ایران ، “تاج بنیاد برکت واکسن و به همین دلیل تصویب شده است همچنین یک کمیته عمیق واکسن و واکسن موسسه موسسه اخلاق برای اخذ وزارت دفاع است. مجوز.”

تاج م Instituteسسه واکسن نیز در آستانه جذب داوطلب پایان یافت ، عمیق

وی افزود: در آزمایش بالینی ، مجوز ورود به تاج م Instituteسسه واکسن های عمیق و زیرساخت های لازم برای جذب داوطلبان برای زمانهای آشفته برای مطالعات بالینی واکسن ، به ویژه صادر شده است. بنابراین ما در دو هفته آینده سه شرکت داریم ، زیرا من شروع به تحقیق درباره واکسن کردم.

واکسنهای انسانی Lys Milad در آستانه گرفتن آزمایش مجوز بسته می شوند

تاج واکسن در کشور سوم ، غنا افزود ، و واکسن سوم به نام “میلاد لیس” به وزارت دفاع. این واکسن در مرحله دریافت مجوز از کمیته اخلاق است و در آستانه دریافت آن است. این نیز واکسنی است که به طور موقت وارد مطالعات انسانی می شود اما برای شروع بشر مجوز ندارد و بعداً اعلام شد که اطلاعات دریافت می شود.

کسی که در انگور مصرف می شود ، به طوری که به نظر می رسد تاج مطالعات بالینی واکسن است ، استفاده از این موسسه نیز که در اکثر انسان ها پنهان است ، ذاتا است و به حداقل جزئیات می دهد ، از این مطالعات ، و تسهیل کننده ، اما به احتمال زیاد ، در آینده نزدیک واکسن ها به عنوان بنیادی گستاخانه انجام می شود که تاج مطالعات واکسن ها است.

60٪ واکسیناسیون را از مارس 1400 در کشور انجام دهید

دبیر کمیته علمی ستاد شکوه ملی تأکید کرد که سوالات مربوط به زمان بعدی کنترل زنجیره انتقال بیماری دسترسی به تاج واکسن ، واکسیناسیون با شرکت برای 60٪ از جمعیت در زنجیره بیماری قطع شده است. با این حال ، قبل از این بیماری میزان مرگ و میر در حال کاهش است. من فکر می کنم ما به هدف واکسیناسیون 60 درصد از جمعیت کشور تا مارس سال آینده (1400) رسیده ایم.

این کودکان در مورد علت ورود آنها به آزمایشات بالینی تاج واکسیناسیون گفتند: “در حال حاضر این واکسیناسیون انجام شده است که افراد در معرض خطر چه کسانی هستند. از آنجا که کودکان می توانند واکسینه شوند می توانند از کودکی این بیماری را به بیماری منتقل کنند ، اما نه به این دلیل که در آنجا وجود دارد. واکسن کافی برای تزریق آنها نیست. ما منتظر مرگ و میر بیماران هستیم ، 70٪ تاج بالای 65 نفر در اثر مرگ ، بنابراین آنها ترجیح می دهند واکسن دریافت کنند.

پیام آخر


[ بازدید : 191 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 9 بهمن 1399 ] [ 7:31 ] [ Starshine ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]