جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان

به جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید

کاهش ۱۰ درصدی خطر ابتلا به بیماری قلبی با شام گیاهی


مجله رز / خراسان رضوی طبق گفته انجمن غدد درون ریز ، خوردن یک وعده غذایی گیاهی می تواند خطر بیماری قلبی را 10 درصد کاهش دهد. محققانی که افراد حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده و غذاهای چرب را برای خوردن شام بیش از حد تصفیه می کنند ، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی …

کاهش ۱۰ درصدی خطر ابتلا به بیماری قلبی با شام گیاهی https://rosemag.ir/2021/05/27/کاهش-۱۰-درصدی-خطر-ابتلا-به-بیماری-قلبی-ب/ مجله رز Thu, 27 May 2021 04:36:32 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/05/27/کاهش-۱۰-درصدی-خطر-ابتلا-به-بیماری-قلبی-ب/ مجله رز / خراسان رضوی طبق گفته انجمن غدد درون ریز ، خوردن یک وعده غذایی گیاهی می تواند خطر بیماری قلبی را 10 درصد کاهش دهد. محققانی که افراد حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده و غذاهای چرب را برای خوردن شام بیش از حد تصفیه می کنند ، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی …

مجله رز / خراسان رضوی طبق گفته انجمن غدد درون ریز ، خوردن یک وعده غذایی گیاهی می تواند خطر بیماری قلبی را 10 درصد کاهش دهد.

محققانی که افراد حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده و غذاهای چرب را برای خوردن شام بیش از حد تصفیه می کنند ، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی بسیار بیشتر از کسانی است که صبحانه خورده اند. به طور کلی دلایل نارسایی احتقانی قلب حمله قلبی و سکته های قلبی عروقی است.

سازمان بهداشت جهانی گزارش می کند که هر ساله 17.9 میلیون نفر به دلیل بیماری های قلبی عروقی جان خود را از دست می دهند که 31 درصد از کل مرگ و میر در جهان را در خود جای داده است. شما همیشه باید از چربی های اشباع شده ، غذاهای فرآوری شده و قندهای ساده برای خطر بیشتر بیماری های قلبی عروقی ، برای دنیای خارج ، استفاده کنید. در مقابل ، یک رژیم غذایی مناسب برای قلب ، که گوشت کمتری مصرف می کند و غلات و سبزیجات بیشتری مصرف می کند ، می تواند خطر بیماری های قلبی عروقی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

محققان باید شیر شیر را برای ارائه راه حل و از جمله کاهش خطر بیماری های قلبی مورد توجه قرار دهند. داده های نظرسنجی ملی بهداشت و تغذیه در (Nhan) ، که شامل 27،911 بزرگسال در ایالات متحده است ، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. داده های رژیم غذایی در گفتگو با شرکت کنندگان به مدت دو روز جمع آوری شده است.

محققان با مقایسه شرکت کنندگان ، میزان بیماری های قلبی با انواع غذا خوردن ، چربی ها ، کربوهیدرات ها و پروتئین ها ، برای ناهار و شام ، صبحانه یک گیاهخوار است و دریافتند که غذا خوردن با 10 درصد کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی همراه است.

محققان گفتند: “رژیم غذایی سالم همیشه توصیه می شود ، به ویژه برای افرادی که در معرض خطر بیماری های قلبی و آتش سوزی هستند ، متوجه شدیم که برای شام به طور انبوه گوشت و کربوهیدرات کمتری می خورند.”

در این مطالعه در مجله Clinical Endocrinology & Metabolism منتشر شده است.

پیام آخر


[ بازدید : 533 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 10 خرداد 1400 ] [ 7:53 ] [ Starshine ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]