جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان

به جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید

بدهی صداوسیما به ورزش ۶۰ میلیارد تومان می‌شود!


طبق گزارش ها شفافدر سال 1995 ، خروج از حق پخش تلویزیونی برای مسابقات ورزشی برای استراتژی بازاریابی پنج ساله ششم الزامی است و سازمان صدا و سیما موظف است حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی را پرداخت کند ، اما نتیجه آن هنوز در رادیو مورد توجه قرار نگرفت. و واحد هنری تلویزیون. قانون بودجه …

بدهی صداوسیما به ورزش ۶۰ میلیارد تومان می‌شود! https://rosemag.ir/2021/05/31/بدهی-صداوسیما-به-ورزش-۶۰-میلیارد-تومان/ مجله رز Mon, 31 May 2021 10:28:46 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/05/31/بدهی-صداوسیما-به-ورزش-۶۰-میلیارد-تومان/ طبق گزارش ها شفافدر سال 1995 ، خروج از حق پخش تلویزیونی برای مسابقات ورزشی برای استراتژی بازاریابی پنج ساله ششم الزامی است و سازمان صدا و سیما موظف است حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی را پرداخت کند ، اما نتیجه آن هنوز در رادیو مورد توجه قرار نگرفت. و واحد هنری تلویزیون. قانون بودجه …

                                                                                                                                                                                                            رادیو 60 میلیارد بدهی تا یک تومان ورزشی باشد!

طبق گزارش ها شفافدر سال 1995 ، خروج از حق پخش تلویزیونی برای مسابقات ورزشی برای استراتژی بازاریابی پنج ساله ششم الزامی است و سازمان صدا و سیما موظف است حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی را پرداخت کند ، اما نتیجه آن هنوز در رادیو مورد توجه قرار نگرفت. و واحد هنری تلویزیون. قانون بودجه سال 1999 برای خدمات و یک شرکت کننده در ورزش در نظر گرفته شده است که 30٪ از سازمان صداوسیما و 70٪ سهم دارد.

متأسفانه ، قانون سال 1399 ، که به دنبال بخش دوم (ج) ماده (92) قانون برنامه ششم توسعه ، وزارت جوانان و ورزش و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موظف به کاهش درآمد و درآمد هستند آن تبلیغات رادیویی. (140) 184 خزانه به طوری که کل منطقه. واریز یک ردیف ذکر شده در جدول شماره 49-530،000 (9) این قانون برای کمک به فدراسیون های مربوطه به وزارت ورزش جوانان (30٪) و 70٪ سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اختصاص خواهد یافت.

در این قانون ، و درآمد حاصل از تبلیغات مربوط به مسابقات مختلف ورزشی در بند (ج) ماده 92 برنامه ششم توسعه قانون مربوط به خط ملی 50 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که طبق آن سهم ïrib 35 و یک شرکت کننده است در سرویس ورزشی 15 میلیارد تومان است.

اما این روز از وزارت شرکت کنندگان در ورزش 15 هزار میلیارد تومان پرداخت می شود که طبق قانون بودجه سال 1999 درآمد حاصل از تبلیغات پخش شده ورزشی از این مسابقه تعیین شده است. در همین راستا ، طبق اعلام ژاله فرامرزیان ، معاون وزیر مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به مجله رز ، در سال 1999 ، این قبیله تلاش نکرده بود که درآمد حاصل از تبلیغات پخش شده همان مسابقات ورزشی مانند شماره تلفن عوارض را واریز کند. (140) 184 صندوق بسته شد. چنین 30٪ سهم وزارت ورزش جوانان از این محل پرداخت می شود ، این مسئله مربوط به یک نهاد نظارتی خاص در هر وعده است.

قبل از پایان سال 1999 ، مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان ، مجله رز اعلام کرد که در پایان ژانویه ، هیچ یک از ادله اثبات ریالی به این حساب در سازمان صدا و سیما منتقل نشده است و در هر صورت مراقبت از آنها است ارگانها و مجلس شورای اسلامی خدمات. ورزش گزارش را درخواست کرد و به ما گفتند که این سازمان مطابق قانون عمل نکرده و پاسخگو است. سرانجام ، ما امیدواریم که نهادهای نظارتی این امر را دنبال کنند که این فقط حق ایران برای ورزش و بازی است. نه

طبق بودجه 1400 طبق قانون و عرف ، از تبلیغات بازی های بازسازی شده 150 میلیارد تومان تخمین زده می شود که باید بین 30 تا 70 تقسیم شود ، بین وزارت ورزش و جوانان و من در رادیو و تلویزیون ، فرماندار یونایتد ، و موضوعات ارائه شده در اصلاحیه برای نوشتن لایحه دولت جای خود را دارد ، از حق کنگره به همین ترتیب تبدیل می شود ، همان.

نحوه تقسیم وزارت ورزش و جوانان در تبلیغات و صدای پخش مسابقات ورزشی سهیم هستند که طبق قانون بودجه سال 1400 برابر با 150 میلیارد تومان برابر با 45 میلیارد میلیارد برابر 150 میلیارد تومان برآورد می شود. بودجه جوانان و ورزش طبق قانون ، امسال قرار است در بازیهای این سازمان 60 میلیارد تومان برآورد شود.


[ بازدید : 552 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 10 خرداد 1400 ] [ 15:50 ] [ Starshine ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]