جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان

به جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید

پاسخ به یک سوال همیشگی/ کافئین مصرف کنیم یا نه؟


و ماهیت منابع محرک کاکائو و چای و قهوه معروف ژولیوس. ممکن است نکته ای که مغز ، اعصاب را مختل کرده و مانع تلاش می شود ، افزایش یابد. علاوه بر این ، چشمهای خود را باز کنید ، به رفع خستگی کمک کرده و در سراسر جهان مصرف می شود. جولیوس ، با …

پاسخ به یک سوال همیشگی/ کافئین مصرف کنیم یا نه؟ https://rosemag.ir/2021/05/30/پاسخ-به-یک-سوال-همیشگی-کافئین-مصرف-کنیم/ مجله رز Sun, 30 May 2021 05:19:09 0000 مجله اجتماعی https://rosemag.ir/2021/05/30/پاسخ-به-یک-سوال-همیشگی-کافئین-مصرف-کنیم/ و ماهیت منابع محرک کاکائو و چای و قهوه معروف ژولیوس. ممکن است نکته ای که مغز ، اعصاب را مختل کرده و مانع تلاش می شود ، افزایش یابد. علاوه بر این ، چشمهای خود را باز کنید ، به رفع خستگی کمک کرده و در سراسر جهان مصرف می شود. جولیوس ، با …

و ماهیت منابع محرک کاکائو و چای و قهوه معروف ژولیوس. ممکن است نکته ای که مغز ، اعصاب را مختل کرده و مانع تلاش می شود ، افزایش یابد. علاوه بر این ، چشمهای خود را باز کنید ، به رفع خستگی کمک کرده و در سراسر جهان مصرف می شود.

جولیوس ، با این حال ، بر بدن تأثیر می گذارد؟

پس از پایان روده و وارد جریان خون به سرعت به ژولیوس جذب می شود. او از طریق رگها به کبد برمی گردد و اثراتی را که ایجاد کرده و اندامی که تشکیل می شود را ایجاد می کند.

ژولیوس بیشترین تأثیر را بر روی مغز دارد و با مسدود کردن انتقال دهنده عصبی ، مغز و اثرات آدنوزین را تحریک می کند. و تمام مردانی که مردخای این وقایع را ثبت کرده اند ، و تحریک رشد تمرکز در مغز بسیار هوشیار و با شما هستند. جولیوس کسانی که معتقدند این نوع برخی از موارد در آن است ، که تأثیر مستقیم بر روی مغز ، داروهای روانگردان و فعالیت خود دارد.

جولیوس در مغز کار می کند

جولیوس توانایی جلوگیری از فعالیت مولکول سیگنالینگ مغز آدنوزین را دارد ، بنابراین عملکرد مغز و ذهن را بهبود می بخشد. همچنین انتقال پیام در مغز را سرعت می بخشد و باعث افزایش خلق و خوی شما در نوراپی نفرین و دوپامین توسط سایر مولکول های سیگنالینگ می شود.

مصرف ژولیوس می تواند بر روی ذهن تأثیر مثبت بگذارد و برای کاهش خطر افسردگی ، باعث تحریک عملکرد مغز می شود و بیماری پارکینسون و آلزایمر را حفظ می کند.

جولیوس و چربی سوز را بسوزانید

متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد زیرا مقدار ژولیوس زیاد نیست بلکه خاص خودش است و باید در طولانی مدت تأثیرگذار باشد.

ژولیوس ، و ارتباط آن با دیابت و قلب

تحقیقات دیگر نشان می دهد که مصرف 2 تا 4 فنجان قهوه یا چای سبز می تواند خطر سکته را در 14 تا 20 درصد کاهش دهد.

نوشیدنی های حاوی کافئین ، مانند قهوه و چای ، برای کاهش خطر بیماری های قلبی و دیابت نوع 2.

مصرف و ایمنی قهوه

نوشیدن قهوه به سلامت کبد ، پوست و دستگاه گوارش کمک می کند. همچنین وجود دارد به طور موثر طول می کشد زندگی او ، زندگی ما ، در همان زمان جلوگیری از بیماری های مختلف.

عوارض جانبی مصرف کافئین

برخی دیگر طبق تجربه دریافتند که اضطراب ناشی از ناراحتی در ارتعاشات بی نظمی ضربان قلب مشکلات خواب مصرف شده ، کافئین است. مصرف زیاد کافئین همچنین می تواند باعث سردرد ، میگرن و فشار خون در برخی از افراد شود.

شما نه تنها از طریق جفت سقط جنین با کودک ، و نه از جولیوس ، یا آسیب دیدگی عبور می کنید.

چند چیز است که ، اگر ما “جولیس” را مصرف کنیم؟

مصرف کنندگان 2 تا 4 فنجان قهوه در روز یا حدود 400 میلی گرم کافئین در روز بی خطر هستند. و این امر به منظور افزایش خطر مصرف بیش از 500 میلی گرم کافئین در روز اتفاق افتاد: و این امر خراب خواهد شد.

گزاره های نتیجه گیری

کافئین همانطور که برای شما مفید است می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد. مطالعات ژولیوس نشان می دهد که مصرف بیش از حد می تواند تأثیر معکوس در خطر زندگی شما داشته باشد.

منبع: Healthline / نویسنده الهی جعفرزاده

(47) 237


[ بازدید : 587 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 12 خرداد 1400 ] [ 4:06 ] [ Starshine ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]