جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان

به جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید

پیشگیری از سرطان روده با یک داروی روان‌پزشکی


به گفته شفاف ، لیتیوم این متخصصان بر این باورند که ایمنی سلول های بنیادی در دارو می تواند به سیستم هضم کمک کند از جمله آنهایی که در برابر اثرات سو resistant مقاومت دارند باعث ایجاد تغییر در سلول های سرطانی می شود. این در یک آزمایش بالینی از ابتدا لیتیوم منجر شد ، …

پیشگیری از سرطان روده با یک داروی روان‌پزشکی https://rosemag.ir/2021/06/09/پیشگیری-از-سرطان-روده-با-یک-داروی-روان/ مجله رز Wed, 09 Jun 2021 05:55:01 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/06/09/پیشگیری-از-سرطان-روده-با-یک-داروی-روان/ به گفته شفاف ، لیتیوم این متخصصان بر این باورند که ایمنی سلول های بنیادی در دارو می تواند به سیستم هضم کمک کند از جمله آنهایی که در برابر اثرات سو resistant مقاومت دارند باعث ایجاد تغییر در سلول های سرطانی می شود. این در یک آزمایش بالینی از ابتدا لیتیوم منجر شد ، …

به گفته شفاف ، لیتیوم این متخصصان بر این باورند که ایمنی سلول های بنیادی در دارو می تواند به سیستم هضم کمک کند از جمله آنهایی که در برابر اثرات سو resistant مقاومت دارند باعث ایجاد تغییر در سلول های سرطانی می شود.

این در یک آزمایش بالینی از ابتدا لیتیوم منجر شد ، دارویی که برای درمان بیماری های روانی استفاده می شود و در بسیاری از لیتیوم ها مشترک است احتمالاً افزایش سرطان روده است.

این آزمایش افرادی را که در یک ژن “خانواده آدنوماتوز پولیپوز” (FEP) قرار دارند بررسی می کند.

FEP یک بیماری ژنتیکی نسبتاً نادر است که 7 تا 22 نفر در آن مبتلا هستند. تقریباً در کل تلاش برای ایجاد تحریک تحریک می شود و مگر اینکه با جراحی منجر به حفظ آن شود.

از اکثر موارد ، علت تصور داشتن جهش ژنتیکی در سرطان روده ، که EPC نامیده می شود.

سلولهای بنیادی روده ، که تحت تأثیر تغییرات EPG قرار می گیرند تا از همتایان سالم خود بهتر عمل کنند و آنها را از بین می برند.

به گفته متخصصان ، این روند منجر به رشد بی نهایت و تغییر سلول های سرطانی به توده ها می شود. بیماران EPG FEP با جهش های ژنتیکی برای تولید صد بخش پلی کانی و توده های غیر سرطانی در سلول های خود تولید می کنند.

پروفسور ورمیلن لوئیس ، نویسنده اصلی مقاله منتشر شده در ژورنال Nature گفت: “ما اولین مرحله در رشد برداشت غنی از سرطان را از روده شناسایی کردیم.”

“جهش بعدی ژن مهم است که سلولهای بنیادی روده حاکم بر این سلولها به آسیب تبدیل شده به سلولهای طبیعی متشکل از سلولهایی که میزان بی عدالتی دارند عمل می کنند.” این کاملا جدید است و همیشه تصور می شود که تغییرات به سلولهای سرطانی تبدیل می شوند. سریعتر رشد می کنند ، مقاومت بیشتری دارند یا مرگ سلولی دارند. با این حال ، تحقیقات ما نشان می دهد سلولهای تقریباً تخریب کننده ای که قادر به سرکوب فعال سلولهای اکسل در اطراف خود هستند ، از بین می روند.

دکتر گفت: “استاد درد و روده ورمیلن یک نقطه عطف مهم در درک سرطان وجود دارد ،” هلن رسیده ، مدیر آژانس بین المللی تحقیقات سرطان. ما بسیار هیجان زده هستیم که نتایج این اثر بالینی در مورد قضاوت افراد مبتلا به سرطان و ارثی است.

سرطان روده چهارمین نوع شایع سرطان در انگلیس است ، طبق گزارش لورم ، بیش از 48000 نفر مبتلا به سرطان روده هر ساله تشخیص می دهند.

علائم تغییر سرطان روده در عادت روده ، درد شکم ، خون در مدفوع و.


[ بازدید : 684 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 20 خرداد 1400 ] [ 12:00 ] [ Starshine ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]