جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان

به جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید

احتمال حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا


روزنامه ایتالیایی Gazzetta dello Sport مدعی شد که فیفا به سباستین جوینکو و الهلال پیوسته است و احتمال حذف این اسکادران از لیگ قهرمانان وجود دارد. به گزارش روزنامه های مجله رز اخبار بازی وی نوشت: “در مرحله یک چهارم نهایی قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیای روز جمعه ، تیم پرسپولیس ، تنها نماینده ایران …

احتمال حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا https://rosemag.ir/2021/09/18/احتمال-حذف-الهلال-از-لیگ-قهرمانان-آسیا/ Sat, 18 Sep 2021 01:28:15 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/09/18/احتمال-حذف-الهلال-از-لیگ-قهرمانان-آسیا/ روزنامه ایتالیایی Gazzetta dello Sport مدعی شد که فیفا به سباستین جوینکو و الهلال پیوسته است و احتمال حذف این اسکادران از لیگ قهرمانان وجود دارد. به گزارش روزنامه های مجله رز اخبار بازی وی نوشت: “در مرحله یک چهارم نهایی قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیای روز جمعه ، تیم پرسپولیس ، تنها نماینده ایران …

روزنامه ایتالیایی Gazzetta dello Sport مدعی شد که فیفا به سباستین جوینکو و الهلال پیوسته است و احتمال حذف این اسکادران از لیگ قهرمانان وجود دارد.

به گزارش روزنامه های مجله رز اخبار بازی وی نوشت: “در مرحله یک چهارم نهایی قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیای روز جمعه ، تیم پرسپولیس ، تنها نماینده ایران در این ایالت ، باید 15 اکتبر با الهلال دیدار کند.” اما یک ساعت پیش رسانه های خبری معروف ایتالیایی گزارش دادند که هواداران الهلال شوکه شده اند.

نیکولو شیرا ، خبرنگار ایتالیایی Gazzetta dello Sport ، در توئیتی اعلام کرد که الهلال ممکن است از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. به گفته این خبرنگار ، ممکن است این شرکت به دلیل تخلفات فهد بن نفیل ، مدیر الهلال علیه سباستین جووینکو ، با اتهامات جدی روبرو شود.

یک دفتر اسناد رسمی در Tweis اعلام کرده است که فدراسیون جهانی فوتبال ، فیفا وارد این پرونده شده است و در حال تحقیق است. شیرا تأیید کرد که مجازات احتمالی مانع از حضور الهلال در لیگ قهرمانان آسیا شد.

نیکولاس شیرا به صراحت به تخلفات باشگاه الهلال و رئیس آن اشاره ای نکرده است ، اما سباستین جووینکو تابستان امسال پس از دریافت تنش های فراوان و قراردادهای تجاری طولانی و طاقت فرسا با عوامل باشگاه ، با عوامل این باشگاه قرارداد بست. الهلال سفر فصل گذشته خود به ماتئو پریرا ، وینگر وستهام را برای پیوستن به الهلال به پایان رساند.

باید دید الهلال چگونه این خبر را انجام می داد و اگر فیفا الهلال را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند ، بازی با پرسپولیس چگونه خواهد بود. طبق اعلام رای گیری ، دو تیم باید در 15 اکتبر با یکدیگر دیدار کنند.

نکته جالب دیگر این است که الهلال استقلال در دور اول با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و به سه نفر آخر رسید. اگر وکلای الهلال مرتکب نقض قرارداد فسخ جووینکو و ثبت نام ماتیوس پریرا در سکو شوند ، استقلال همچنین می تواند با اعتراض به حضور پریرا علیه تیم مبارک شکایت کند. مطمئناً همه اینها حدس و گمان است و باید منتظر بمانیم تا فیفا بیانیه ای رسمی در مورد موقعیت باشگاه الهلال منتشر کند. “

انتهای پیام


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 12:32 ] [ Starshine ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]