جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان

به جدیدترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید

صعود رضایی و عبدولی به نیمه نهایی کشتی فرنگی نوجوانان جهان


71 نماینده از وزن 60 کیلوگرم ایران به نیمه نهایی مسابقات جهانی نوجوانان راه یافتند. به گفته مجله رز ، جوان تر در مسابقات جهانی کشتی 2021 بوداپست مجارستان ، سید مصطفی رضا (60 کیلوگرم) و علیرضا عبدول (71 کیلوگرم) به نیمه نهایی رسیدند و ابوالفضل شهرکی نیا (51 کیلوگرم) در مرحله حذفی قرار گرفت. …

صعود رضایی و عبدولی به نیمه نهایی کشتی فرنگی نوجوانان جهان https://rosemag.ir/2021/07/24/صعود-رضایی-و-عبدولی-به-نیمه-نهایی-کشتی-ف/ مجله رز Sat, 24 Jul 2021 13:12:44 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/07/24/صعود-رضایی-و-عبدولی-به-نیمه-نهایی-کشتی-ف/ 71 نماینده از وزن 60 کیلوگرم ایران به نیمه نهایی مسابقات جهانی نوجوانان راه یافتند. به گفته مجله رز ، جوان تر در مسابقات جهانی کشتی 2021 بوداپست مجارستان ، سید مصطفی رضا (60 کیلوگرم) و علیرضا عبدول (71 کیلوگرم) به نیمه نهایی رسیدند و ابوالفضل شهرکی نیا (51 کیلوگرم) در مرحله حذفی قرار گرفت. …

71 نماینده از وزن 60 کیلوگرم ایران به نیمه نهایی مسابقات جهانی نوجوانان راه یافتند.

به گفته مجله رز ، جوان تر در مسابقات جهانی کشتی 2021 بوداپست مجارستان ، سید مصطفی رضا (60 کیلوگرم) و علیرضا عبدول (71 کیلوگرم) به نیمه نهایی رسیدند و ابوالفضل شهرکی نیا (51 کیلوگرم) در مرحله حذفی قرار گرفت.

در وزن 45 کیلوگرم K ، علی وفا احمدی در دور نخست برابر بانوی لوگت ، فیگ ، 5-0 پیروز شد. سپس ، کمی دورتر از اوکراینی نیکیتا دمانتیف 1-1 در فینال. اینکه ممکن است به انتهای دیگر آن برسند: در گروه اوقیفا احمدی در گروه رقیبی وجود دارد که منتظر مرد فروتن است. اوکراین به قرقیزستان با زدن حریف راهی فینال است.

در وزن 51 کیلوگرم ، ابوالفضل شهرکی کادین نیا ویلیامز در پایان اولین بار که در شکست 6 بر 8 شکست خورد ، در ایالات متحده از دست داد. به دلیل این ورزشکاران آمریکایی در دور دوم کشتی گیر ازبک ، نیا از مسابقه و گسترش کشتی گیر ایرانی شهرکی برای حذف ششمین مقام این مسابقات بود.

در کلاس 60 کیلوگرم ، سید مصطفی رضا پس از دور نخست ، ازیبک ازبکستان را از دست داد. در پایان مرحله یک چهارم نهایی 5-2 پیروز شد ، اما در یک چهارم نهایی مقابل روسیه شکست خورد و سلیموف عبدالله با نتیجه 4-3 پیروز شد و به فینال راه یافت. رضا: من خورزوانیزه گرجستان به فینال می رسیم.

وزن 71 کیلوگرم در دور نخست علیرضا عبدالنورل دویشونبکوف قرقیزستان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد. در دور دوم او با Mikladze Tornike Georgia بازی کرد و در پایان 7 بر 4 به یک چهارم نهایی رسید. در این مرحله ، نتیجه قاطع اوکراین بود که میروزایف را 8 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. اما در آخرین رسیدن ، لازم است که عبد روسلان نورولیف از سد به انجمن عبور کنید.

وزن 92 کیلوگرم K ، علی جلالی عبدالوند ، بعد از دور اول استراحت کرد و در پایان مقابل ابوبکر خاصلاخانوف از بلاروس 13-4 شکست خورد. امیدوارم که شما در جلالی چشم بسیاری از مردم را داشته باشید ، همانطور که این گروه از رژیم غذایی استفاده می کنند ، می توانند تا پایان کار به نتیجه برسند. کشتی گیر بلاروسی حتی به نیمه نهایی رسیده است.

5 وزن در دور مقدماتی اولین مسابقه ، سامان همان دیروز ناصری پور 48 ساله ، از نظر وزنی یا در حقیقت ، امپراطور است که ماهومت شیرین سید مهدی 65 ، امیررضا ، پایدار تا امید مقدم و 80 است کیلوگرم یک جلال خدا در 110 آنها در رقبا شکست خوردند.

پیش از این کلیه نمایندگان ایران در اولین مسابقه 5 وزنه ای از دور رقابت ها بلند شدند.
پیام آخر


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 4 مرداد 1400 ] [ 11:23 ] [ Starshine ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]